.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابتکار جالب شهرداری بابل در روز‌های قطع سی ان جی
شهرداری بابل تا برطرف شدن مشکل قطع گاز سی ان جی با خرید سه دستگاه اتوبوس نو، مسافران را رایگان جابجا می‌کند.
ابتکار جالب شهرداری بابل در روز‌های قطع سی ان جی

به گزارش شمال نیوز ، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بابل سه دستگاه اتوبوس نو را برای افزایش رفاه حال شهروندان به ناوگان حمل و نقلی خود اضافه و اعلام کرد با توجه به اینکه این روز‌ها با کاهش فشار گاز و قطع گاز سی ان جی روبرو هستیم حمل و نقل درون شهری با این اتوبوس‌ها رایگان است.

جواد رستمی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: شهر بابل با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت ۱۵ دستگاه اتوبوس دارد که مالکیت همه آن‌ها در اختیار اشخاص است.

او افزود: به دلیل حجم بالای ترافیک شهر بابل مخصوصاً در ساعات پایانی روز اتوبوس‌های شخصی اقدام به خدمات رسانی در این ساعات نمی‌کردند که همین امر سبب گلایه شهروندان شده بود.

رستمی ادامه داد: سازمان حمل و نقل تقاضای ۱۰ دستگاه اتوبوس را از وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها داشت که با اختصاص سه دستگاه اتوبوس موافقت شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بابل گفت: برای خرید این سه دستگاه اتوبوس، چهار میلیارد تومان به سازمان شهرداری‌ها پرداخت شد در صورتی که قیمت هر یک از این اتوبوس‌ها در بازار آزاد نزدیک به چهار و نیم میلیارد تومان بود که با تخفیف ۷۰ درصد در اختیار این سازمان قرار داده شد.

او افزود: این اتوبوس‌ها تا برطرف شدن مشکلات قطع گاز سی ان جی‌های شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد داشت.

حسین بیژنی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بابل نیز با بیان اینکه شهرداری با استفاده از یارانه دولتی توانست این سه دستگاه اتوبوس را به ناوگان حمل و نقل خود اضافه کند، گفت: حمل و نقل رایگان شهروندان با این اتوبوس‌ها تا زمانی که مشکل گاز برطرف نشود ادامه خواهد داشت.

خانم اسدی بانوی اهل بابل با قدردانی از اقدام شهرداری این شهر گفت: این اقدام تاثیر مثبتی در فرهنگ‌سازی برای استفاده همگانی از وسایل نقلیه عمومی دارد.

او که اصالتا اهل تهران است می‌گوید: به خوبی با معضل ترافیک و آلودگی هوا آشنا هستم و با دیدن ترافیک سنگین شهر بابل از کمبود وسایل حمل و نقل عمومی متعجب بودم.

او افزود: خودم و دو فرزندم برای تردد از اتوبوس‌های درون شهری استفاده می‌کنیم و ارائه خدمات رایگان حمل و نقل با توجه به مشکلات قطع گاز و کاهش تردد تاکسی‌های گازسوز می‌تواند گام مثبتی برای رفاه مردم باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.